Helpdesk – Webhosting

Wij helpen u graag met al uw vragen over onze webhosting diensten. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden of heeft u hulp nodig? Dan helpen wij u graag via e-mail, chat of telefonisch. Onze contactgegevens vindt u op onze contactpagina.

Ik kan mijn website niet bereiken

Er zijn meerdere oorzaken mogelijk waardoor uw website niet bereikbaar is. U kunt de volgende stappen doorlopen om te bepalen wat de oorzaak is: Allereerst moet bepaald worden of uw website onbereikbaar is voor u of voor alle internetverbindingen. U kunt dit het meest...

Hoe maak ik een backup van WordPress

Wij maken dagelijks backups van alle hostingaccounts en wij bewaren deze 30 dagen. Het is ook mogelijk om zelf een backup van uw Wordpress installatie te maken. Hiervoor zijn diverse plugins in Wordpress beschikbaar maar het grote nadeel hiervan is dat wanneer uw...

Hoe maak ik een backup van mijn hostingpakket?

Wij maken dagelijks backups van alle hostingaccounts en wij bewaren deze 30 dagen. Om zelf een backup te maken van uw hostingpakket volgt u de volgende stappen: - Log in op het DirectAdmin controlepaneel- Klik op Create/Restore Backups- Zorg dat de vinkjes van de...

Hoe maak ik gebruik van LScache op een WordPress Hosting pakket?

Onze Wordpress Hosting pakketten worden geleverd met Litespeed webserver en Litespeed Cache. Litespeed Cache zorgt voor een grote performance verbetering van Wordpress Websites. U kunt de LiteSpeed Cache plugin eenvoudig in Wordpress installeren via het Plugin menu. U...

Welke instellingen moet ik gebruiken voor FTP toegang?

Wij raden aan verbinding te maken via FTPS, het veelgebruikte programma Filezilla maakt standaard gebruik van FTPS. Om te verbinden met FTPS dient u bij Host of Server in uw FTP programma de hostnaam van de server waarop uw website gehost is, in te vullen. U kunt de...

Hoe kan ik SSH toegang krijgen?

Met onze webhosting pakketten is het mogelijk om verbinding te maken via SSH. Vanwege veiligheidsredenen staat de poort welke wij gebruiken voor SSH niet standaard open in de firewall. Om toegang te krijgen moeten wij uw ip-adres op de whitelist van de server...

Wat is het verschil tussen POP3 en IMAP?

Op al onze webhosting en VPS pakketten kunt u e-mail ophalen via zowel POP3 als IMAP. Regelmatig krijgen wij de vraag wat het verschil is tussen POP3 en IMAP. Wanneer u gebruik maakt van IMAP dan blijft de e-mail op de server staan en dan wordt deze gesynchroniseerd...

Hoe koppel ik meerdere domeinnamen aan dezelfde website?

Bij onze webhosting en VPS pakketten kunt u een onbeperkt aantal domeinnamen aan een website koppelen. Door de volgende stappen te volgen koppelt u een extra domeinnaam aan uw website. - Log in op het DirectAdmin account van de website waar u de extra domeinnaam aan...

Ik ben de inloggegevens van mijn webhosting pakket kwijt

Bij HostingSquad kunt u via uw Mijn HostingSquad direct inloggen op uw webhosting controlepaneel of het wachtwoord van uw webhosting account wijzigen. U doet dit door de volgende stappen te volgen: - U logt in op uw Mijn HostingSquad door hier te klikken- U klikt...

Hoe kan ik mijn website uploaden?

De meest eenvoudige manier om uw website te uploaden is door middel van een FTP verbinding. De inloggegevens hiervoor heeft u per e-mail ontvangen toen u het pakket bij ons aan heeft geschaft. U dient uw website te uploaden in de public_html map, er zijn 2 manieren om...

Hoe maak ik een subdomein aan?

U kunt op al onze webhosting pakketten en VPS pakketten een onbeperkt aantal subdomeinnamen aanmaken. U maakt een subdomeinnaam aan door de volgende stappen te volgen: - Log in op uw DirectAdmin account - Klik op Subdomain Management - Vul in het onderste invulveld de...

Hoe stel ik de PHP versie van mijn pakket in?

Al onze webhosting pakketten zijn voorzien van een PHP selector waarmee u de php versie en php instellingen kunt wijzigen. U kunt deze instellingen en PHP versie wijzigen door middel van de volgende volgende stappen: - Log in op het DirectAdmin account van de website...

Hoe maak ik een e-mail adres aan?

Op onze webhosting en VPS pakketten kunt u een onbeperkt aantal e-mail adressen aanmaken. Om een e-mail adres aan te maken volgt u de volgende stappen: - Log in op uw DirectAdmin account- Klik op E-Mail Accounts- Klik op Create mail account- Vul het e-mail adres in...

Hoe vraag ik een gratis SSL certificaat aan?

U kunt bij al onze webhosting en VPS pakketten een gratis Let's Encrypt SSL-certificaat aanvragen. U vraagt dit SSL-certificaat via het DirectAdmin controlepaneel op de volgende wijze aan: - Log in op het DirectAdmin controlepaneel van uw webhosting pakket - Klik op...

Wat zijn de juiste e-mail instellingen?

De juiste e-mail instellingen zijn afhankelijk van de server waar uw webhosting pakket op geplaatst is. U kunt de server-naam achterhalen door te surfen naar uw domeinnaam gevolgd door :2222 (uwdomeinnaam.ext:2222). In uw browserbalk verschijnt vervolgens de naam van...

Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens?

Binnen 5 minuten nadat wij uw betaling hebben ontvangen ontvangt u per e-mail uw inloggegevens, tegelijkertijd zal uw domeinnaam worden geregistreerd of verhuisd. Als u met bankoverschrijving betaald moet u rekening houden met een verwerkingstijd van 1 tot 3 werkdagen.