Helpdesk – Algemeen

Wij helpen u graag met al uw vragen, kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden of heeft u hulp nodig? Dan helpen wij u graag via e-mail, chat of telefonisch. Onze contactgegevens vindt u op onze contactpagina.

Waarvoor kan ik het storings telefoonnummer gebruiken?

Wij hebben een speciaal ingericht storings telefoonnummer waarop u ons kunt bellen in het geval van een storing. Als u van mening bent dat uw product of dienst niet naar wens functioneert (bijvoorbeeld: uw website is niet bereikbaar, uw server is traag of onbereikbaar...

Waar is jullie apparatuur ondergebracht?

Het merendeel van onze apparatuur is ondergebracht in het datacenter te Steenbergen (NedZone Internet B.V.). Daarnaast hebben we failover apparatuur ondergebracht in Rotterdam (SmartDC B.V.).

Wat is de gemiddelde beschikbaarheid van de producten?

U kunt de gemiddelde beschikbaarheid van onze diensten bekijken op onze statuspagina. Wij laten al onze diensten 24/7 monitoren door een aantal externe partijen waaronder Uptimerobot en Pingdom, de resultaten hiervan geven wij direct weer op onze statuspagina.

Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 telefonisch geopend. Buiten kantooruren zijn we in het geval van een storing telefonisch bereikbaar op ons storings telefoonnummer. E-mails en tickets worden elke dag van de week behandeld, chatberichten worden...

Hoelang bestaan jullie?

HostingSquad bestaat inmiddels ruim 12 jaar en is begin 2007 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Ja wij zijn tijdens werkdagen van 09:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar voor alle vragen, buiten werktijden zijn wij enkel telefonisch bereikbaar voor het melden van storingen . Onze telefoonnummers staan op onze contactpagina.