Hoe kunnen wij helpen?
Categorieën
< Alle onderwerpen

Hoe kan ik het geavanceerde spamfilter activeren?

Bij al onze webhostingpakketten wordt een geavanceerd extern spamfilter geleverd. Dit spamfilter is opgebouwd uit een platform van meerdere servers waarop de e-mail wordt afgeleverd. Vervolgens wordt de e-mail gescand op spam en virussen en afgeleverd op het e-mailadres waar deze voor bestemd is.

U kunt het geavanceerde spamfilter als volgt activeren:

1) Log in op het DirectAdmin account waarvoor u het spamfilter wilt instellen.

2) Klik op E-Mail Manager en vervolgens op MX Records

3) Kies bij MX template voor Advanced Mailfilter en klik daarna op Save

Binnen maximaal 4 uur zal alle e-mail via het spamfilter verlopen en zal de spam welke u eventueel ontvangt moeten afnemen.

Het is helaas niet mogelijk om het spamfilter voor externe e-maildiensten te gebruiken.

Indien u nog vragen heeft over het spamfilter of wanneer wij u kunnen helpen met het instellen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Inhoudsopgave