Helpdesk – Administratie
Wij helpen u graag met al uw administratieve vragen, kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden of heeft u hulp nodig? Dan helpen wij u graag via e-mail, chat of telefonisch. Onze contactgegevens vindt u op onze contactpagina.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U wijzigt uw contact- en/of bedrijfsgegevens via uw Mijn HostingSquad account. Om deze gegevens te wijzigen logt u in op uw Mijn HostingSquad account, vervolgens klikt u op Mijn Account. U kunt nu uw gegevens wijzigen, wanneer u ze gewijzigd heeft klikt u op Bewaar...
Welk betalingstermijn hanteren jullie?
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen via iDeal, bank overschrijving, automatische incasso, Paypal, Bancontact en Mister Cash. Wanneer u nog geen klant bij ons bent en voor het eerst bestel dan kunt u in verband met de veiligheid enkel betalen via iDeal of bankoverschrijving.
Hoe kan ik mijn product opzeggen?
U kunt de producten opzeggen door in te loggen op uw Mijn HostingSquad account. Vervolgens klikt u in het menu op Diensten en vervolgens op Diensten overzicht. Klik nu op de dienst welke u wilt opzeggen en vervolgens rechtsbovenin op Dienst opzeggen.
Welke opzegtermijn hanteren jullie?
U kunt een jaarabonnement tot 30 dagen voor verloop opzeggen. Bij een maand abonnement geldt een opzegtermijn van 14 dagen.