Onze support is meer dan uitstekend

11-06-2019

Wij helpen u heel graag, dagelijks ontvangen wij tientallen vragen en verzoeken om hulp bij problemen waar onze klanten tegenaan lopen. Ons doel is om deze klanten altijd zo goed en snel mogelijk te helpen. Om dit te kunnen doen werken wij continue aan het verbeteren van onze support en bereikbaarheid. 

Als een van de weinige hostingproviders in Nederland zijn wij telefonisch bereikbaar, tijdens kantooruren voor alle vragen en buiten kantooruren 24/7 voor storingen. Wij vinden het prettig dat u ons altijd kunt bereiken wanneer er een probleem optreed. Hierdoor kunnen wij de problemen snel voor u oplossen en hoeft u zich nooit zorgen te maken dat uw website of dienst onbereikbaar is omdat u ons niet kunt bereiken.

Onze chat staat 24/7 open, dit betekend niet dat wij 24/7 bereikbaar zijn op de chat maar wel dat u altijd een vraag of probleem op de chat kunt achterlaten. Tijdens kantooruren reageren wij altijd binnen 5 minuten, buiten kantooruren zo spoedig mogelijk, meestal binnen een kwartier.

Soms kunnen vragen rondom uw website, e-mail of dienst ingewikkeld zijn. Dit is helemaal niet erg en het hoort bij ons vak, helaas zijn niet alle oplossingen voor een ingewikkeld probleem even eenvoudig. Wanneer de oplossing veel handelingen betreft of wanneer deze complex is dan lossen wij uw probleem, in overleg met u, vaak voor u op. Zo hoeft u niet heel veel tijd te steken in het uitzoeken van de oplossing en kunt u zich richten op belangrijke zaken terwijl wij uw probleem oplossen.

Heeft u een probleem met uw website of e-mail welke eigenlijk niets met onze dienstverlening te maken heeft. Bijvoorbeeld het oplossen van een fout in uw website of het veranderen van uw e-mail handtekening? Ook dan helpen wij u graag, wij vinden het oprecht vervelend dat u tegen een probleem aanloopt dat wel verband houdt met onze dienstverlening. In de meeste gevallen kunnen wij u snel helpen met een probleem in uw website, heeft u een probleem op uw PC? Dan helpen wij graag via TeamViewer.

Veel vragen komen vaker voor, daarom hebben wij een zeer uitgebreide helpdesk. In onze helpdesk worden alle vaakgestelde vragen behandeld en wordt de oplossing uitgelegd. Mocht u er aan de hand van deze handleidingen niet uitkomen? Vraag ons dan even te helpen, vaak lossen wij het probleem direct voor u op.

Bent u niet technisch onderlegd of heeft u niet zoveel kennis van één van onze producten? Dan is dat geen enkel probleem! Wij helpen u graag in duidelijke taal, zonder ingewikkelde technische termen. 

Heeft u nog vragen over onze helpdesk of wilt u meer informatie over de een van de diensten? Neem dan contact met ons op!